сайт для бізнесу

Підприємців стикаються з проблемою розробки сайту для власної справи. Інтернет переповнений шаблонними сайтами. Одного разу створені, абсолютно не ефективні і знаходяться в закутках інтернету. Самостійно зрозуміти, який саме ресурс потрібен для продажів товарів та послуг буває складно. Обрати лендінг чи сайт візитку? Неправильний вибір платформи чи дизайну призведе до втрати клієнтів та зниження конверсії. Гроші витрачені на рекламу не повернуться, адже сайт буде неефективним. У цій статті ми розглянемо основну класифікацію сайтів, етапи їх виготовлення та кому довірити веб розробку даного проекту.

Обираємо правильний тип сайту

  • Якщо вам потрібно просто заявити про себе в інтернеті — оберіть сайт-візитку або невеликий корпоративний сайт для презентації своїх послуг
  • Лендінг підійде для рекламації окремого товару чи події (семінар, конференція).
  • Створюйте інтернет-магазин, коли потрібно продавати сотні товарів на добу.
  • Є потреба організувати подію чи тренінг, вам знадобиться кількох сторінковий сайт.
  • Пропонуєте програмне забезпечення та оплату за підпискою розгляньте варіант SaaS-платформи, де буде надаватися певний функціонал за оплату.

Види сайтів та їх призначення

Залежно від завдань бізнесу та цільової аудиторії можна обрати один із таких форматів веб сайтів, які можна розробити:

  • Лендінг (або односторінковий сайт): чудово підходить для продажів одного продукту чи послуги. Дає змогу швидко залучати клієнтів та отримувати заявки. Підлягає лише початковому seo просуванню. В подальшому можна масштабувати до повноцінного бізнес сайту. Використовується для рекламування конференцій, фестивалів, моно товарів.
  • Бізнес сайт використовується для презентації послуг компанії. Містить опис, галерею проектів, контакти та онлайн-форми для зв’язку з організацією. Дає змогу розміщувати інформацію та реалізовувати додаткові функції (калькулятор, інтерактивні таблиці). Оптимальний варіант для просування в пошуковій системі.
  • Інтернет-магазин призначений для онлайн-продажів товарів, і складається з каталогу товарів, кошику, особистого кабінету та систем оплати. Підходить як для власних продажів, так і для дропшипінгу.
  • Блог використовується для публікації статей, оглядів, фото- та відео контенту конкретного автора. Допомагає підвищити авторитет видавця матеріалу, кращий у пошуковій оптимізації під вузьку тематику та конкретного автора.
  • Інформаційний портал або онлайн змі. Слугує джерелом новин та статей про поточні події. Розробляється на індивідуальних рішеннях, і передбачає оптимізацію під Google News.
6834e34faa22b.webp

*Перший екран головної сторінки сайту

Етапи у створенні сайтів

  1. Визначають цілі та завдання. Аналізують бізнес, цільову аудиторію та конкурентів. Виходячи з цього формують унікальну торгову пропозицію.
  2. Етап проектування та дизайну, коли погоджується структура та навігація. Створюється адаптивний дизайн для будь-яких пристроїв.
  3. Програмування та інтеграція функціоналу сайту. Етап підключення додаткових сервісів.
  4. Етап тестування та перевірки працездатності на всіх пристроях. Публікування сайту на хостингу.
  5. Підтримка та SEO-оптимізація для виходу в топ пошукових систем. Проводять оновлення контенту, додавання нових сторінок під пошуковий намір та добуваються зовнішні посилання.

Кому варто довірити розробку сайту?

Замовляйте сайт на сторінці: https://www.krylovcompany.com.ua/service/rozrobka-saytiv/ маркетингової агенції. Дана компанія гарантує виготовлення сайту з унікальним дизайном та функціоналом. Ваш проект буде виділятися серед конкурентів, стабільно працювати та коректно відображатиметься на різних мобільних пристроях. Фахівці з веб розробки реалізують детальним макет, що матиме продуманий інтерфейс і підвищить довіру клієнтів. Отримайте можливість додавати нові функції і масштабувати присутність бренду в мережі інтернет. Фахівці допоможуть грамотно спроектувати та реалізувати ресурс і підвищувати продаж товарів та послуг.

переваги компанії

Вибір типу сайту залежить від ваших бізнес-цілей. Для малого бізнесу найкраще працюють сайти-візитки або лендінги, для середнього та великого — корпоративні сайти. Якщо потрібно продавати товари — замовляйте розробку інтернет-магазину. Важливо враховувати очікування вашої цільової аудиторії, яка точно очікує певний вигляд та асортимент на вашому сайті.