У першому півріччі 2024-го пасажири вдвічі більше зверталися до контакт-центру “Укрзалізниці” з проханнями знайти їхні загублені речі.

Про це повідомила “Укрзалізниця”, пише DailyLviv.com. Близько 70% речей, забутих у поїздах під час мандрівки, залізничники знаходять і повертають власникам. 

У січні-червні цього року пасажири 8188 разів звертались до контакт-центру “Укрзалізниці” з проханнями знайти загублені речі — це майже вдвічі більше, ніж за той же період минулоріч.

Читайте також: Укрзалізниця збільшує кількість днів курсування додаткових поїздів через Львів

“Укрзалізниця” продовжує “колекціонувати” випадки пошуків різних цікавих речей, і цього року в топі такі: 

– іграшковий олень 120 см заввишки, 

– пакет з 8 палицями ковбаси, 

– торти, 

– паспорт на імплант, 

– відро полуниці, 

– смичок від скрипки в блакитно-бірюзовому рушнику.

Читайте також: Укрзалізниця внесла зміни у графік руку електропоїздів. Розклад з потягами через Львів

Численні капи для зубів різних розмірів та калібрів уже перестали рахувати — їх залишають у поїзді з неймовірною регулярністю.

Перелік менш екзотичних речей, які пасажири люблять залишити на згадку про себе у поїзді, такий: гаманці, телефони, зарядні пристрої, ноутбуки, документи, годинники, прикраси та ключі.

Читайте також: 12 потягів з жіночими купе. Перелік рейсів


Джерело: dailylviv.com